Eesmärk: Luua tingimused täiskasvanute koolitajate andragoogiliste kompetentside tõstmiseks ning toetada täiskasvanute koolitajate professionaalset oskust mitmetahuliste olukordadega koolitusel toime tulemiseks.
Õpiväljundid
Koolituse läbinu
- kujundab õppimist toetava õpikeskkonna;
- märkab vastupanu õppimisele ja reageerib sellele kohasel, täiskasvanud õppijat toetaval viisil;
- tunneb grupiprotsesse ja teab koolitaja rolli erinevates grupi arengufaasides;
- tuleb toime keeruliste olukordadega koolitusel kasutades selleks tõhusaid suhtlemistehnikaid ja probleemilahendamise meetodeid
Lisainfo
Sihtgrupp: Tasemeõppeasutuste õpetajad, õppejõud, koolitajad, nõustajad
Teemad: Õpikeskkonna kujundamine. Toetav ja kaasav õpikeskkond. Füüsiline, sotsiaalne, intellektuaalne, psühholoogiline õpikeskkond.
Vastupanu märkamine ja vastupanuga toimetuleku võimalused. Vastupanu õppegrupis. Erinevad õppija tüübid ja nendega toimetulek. Peegeldamine.
Grupi arengufaasid. Erinevad rollid grupis. Koolitaja roll erinevates grupi faasides.
Tajuposistioonid ja nende vahetamine keerulistes olukordades ning konfliktide lahendamisel.
Hind:
Maht: 16 tundi
KOOLITAJAD:
- Kadri Koha, Andragoog MA (TLÜ 2004); klassiõpetaja (TLÜ 2001).
- Amino Põldaru, pedagoogiline nõustamine, haridusteaduste MA (TLÜ 2006); klassiõpetaja (TÜ 2004).