Eesmärk: Koolituse tulemusel oskab õppija märgata lapse käitumises pisidetaile ja käitumismustreid ning valida last abistavad ning toetavad tegevused.
Õpiväljundid
Koolituse läbinu
- oskab märgata abivajavat last ja omab valmisolekut lapse tegelike vajaduste väljaselgitamiseks;
- tunneb peamisi abistamise võimalusi ja oskab rakendada suhtlemise põhimõtteid erivajadusega lapsega;
- oskab vajadusel julgustada lapsevanemat pöörduma erispetsialisti poole;
- analüüsib oma käitumist probleemseks kuulutatud lapsega.
Lisainfo
Sihtgrupp: Õpetajad, sotsiaalpedagoogid jt lasteaialastega ja I kooliastme õpilastega töötavad spetsialistid ning tugipersonal.
Teemad: Sissejuhatus erivajadustesse. Erivajaduste terminoloogia ja liigitus. Kognitiivne ja sotsiaalne areng, käitumisprobleemid. Käitumisraskused või provotseeriv käitumine. Õppeedukuse langus ja sellest tingitud käitumishäired. Mina-kaitsed. Foobiad ja nende teke. Põgenemisstrateegiad. Märkamine ja kaasamine. Suunavad ja parendavad tegevused lapse aitamisel.
Temaatilise filmi vaatamine ja analüüs
Hind: kokkuleppel, sõltub osalejate arvust
Maht: 24 tundi
KOOLITAJAD:
- Amino Põldaru MA, pedagoogiline nõustaja, toitumisterapeut, mänguterapeut ja
- Kadri Koha MA, andragoog, NLP Master Practictioner, mänguterapeut