Erivajadustega lapsed kui tähekesed maa peal

Eesmärk: Koolituse tulemusel oskab õppija märgata lapse käitumises pisidetaile ja käitumismustreid ning valida last abistavad ning toetavad tegevused.

Õpiväljundid

Koolituse läbinu

  • oskab märgata abivajavat last ja omab valmisolekut lapse tegelike vajaduste väljaselgitamiseks;
  • tunneb peamisi abistamise võimalusi ja oskab rakendada suhtlemise põhimõtteid erivajadusega lapsega;
  • oskab vajadusel julgustada lapsevanemat pöörduma erispetsialisti poole;
  • analüüsib oma käitumist probleemseks kuulutatud lapsega.

Lisainfo

Sihtgrupp: Õpetajad, sotsiaalpedagoogid jt lasteaialastega ja I kooliastme õpilastega töötavad spetsialistid ning tugipersonal.

Teemad: Sissejuhatus erivajadustesse. Erivajaduste terminoloogia ja liigitus. Kognitiivne ja sotsiaalne areng, käitumisprobleemid. Käitumisraskused või provotseeriv käitumine. Õppeedukuse langus ja sellest tingitud käitumishäired. Mina-kaitsed. Foobiad ja nende teke. Põgenemisstrateegiad. Märkamine ja kaasamine. Suunavad ja parendavad tegevused lapse aitamisel.
Temaatilise filmi vaatamine ja analüüs

Hind: kokkuleppel, sõltub osalejate arvust

Maht: 24 tundi

KOOLITAJAD:

  • Amino Põldaru MA, pedagoogiline nõustaja, toitumisterapeut, mänguterapeut ja
  • Kadri Koha MA, andragoog, NLP Master Practictioner, mänguterapeut

ÕPPEKAVA PDF